Facebook Instagram

Гарантія і сервіс

Підготовка та сервіс



Перед розміщенням товару в торговому залі та товарної картки в каталозі нашого інтернет-магазину кожна представлена модель проходить повну технічну перевірку кваліфікованими фахівцями на відповідність та справність усіх комплектуючих та технічних показників, встановлених виробником. Також передпродажна підготовка включає очищення (мийку) поверхонь та антибактеріальну обробку техніки.



Кожна представлена модель повністю підготовлена та готова до експлуатації.



Товарна картка товару включає:

- ексклюзивний опис, який дозволяє більш розширено оцінити переваги тієї чи іншої моделі;

- Повні технічні дані моделі, які взяті з офіційних джерел виробника.



Гарантійний термін та обслуговування



У разі виникнення несправностей (за умови правильної експлуатації), в першу чергу клієнт зобов'язаний зв'язатися з нашим менеджером за телефоном, вказаним у розділі «Контакти» та повідомити про проблему. , Покупець повертає товар Продавцю для усунення несправностей. Термін усунення несправностей становить 2-3 дні. Якщо потрібне замовлення комплектуючих або додаткова діагностика техніки, ремонт може тривати до 14 робочих днів. У разі неможливості усунення неполадок або недоцільності проведення ремонтних робіт, Продавець зобов'язується надати замість цього Покупцю аналогічний справний товар.



Оплата доставки за гарантійним зобов'язанням здійснюється Покупцем та Продавцем порівну.



Відповідно до встановлених гарантійних зобов'язань Продавець може відмовити в усуненні несправностей у таких випадках:

- Періодичне обслуговування виробу;

- природне зношування (вичерпання ресурсу);

- виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення;

- Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару;

- ремонту або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін;

- виріб має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;

- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, які залежать від продавця. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених вище.



Переконливо рекомендуємо звернути Вашу увагу на те, що в холодну пору року включати техніку відразу після отримання (доставки) категорично заборонено! Різкий перепад температури сприяє утворенню конденсату, який може спричинити електричне замикання. Тому, після отримання, придбаний електротовар перед першим включенням повинен перебувати за кімнатної температури протягом 12 годин, а за погодних умов, коли температура опускається нижче нуля градусів – не менше 24 годин.



Якщо всі гарантійні умови повністю дотримані, ми гарантуємо безкоштовний ремонт (заміну деталей, усунення несправностей тощо), що виникли з вини Продавця.

При скасуванні замовлення з будь-якої причини клієнт може попросити повернення коштів. Відповідно до умов надання послуг повернення провадиться протягом 1-4 банківських днів.