MICHELIN 120/70 ZR17 POWER RS F 58W
Нові шини Michelin використовує нове з'єднання і запатентовану конструкцію каркаса для загальної продуктивності, яка, як стверджують виробники, буде на голову вище конкурентів.
Даже если компания только начала свое участие в MotoGP в качестве нового производителя спецификованных шин в прошлом году, Michelin уже ищет для себя новую выгоду в этих отношениях путем введения нового флагманта спортивных шин RS.
Заменяющие шины Pilot Power 3 в качестве топ-оф-линии спортивной резины, французская компания создала новые шины Power RS, которые в первую очередь предназначены для использования на дорогах, а не на треках.
Michelin стверджує, що нові шини легко обійдуть своїх європейських конкурентів, таких як Pirelli Diablo Rosso III, Dunlop SportSmart 2, Bridgestone Battlax S21 Hypersport, Continental ContiSportAttack 3 і RR Metzeler Sportec M7.
Заменяющие шины Pilot Power 3 в качестве топ-оф-линии спортивной резины, французская компания создала новые шины Power RS, которые в первую очередь предназначены для использования на дорогах, а не на треках.
Michelin стверджує, що нові шини легко обійдуть своїх європейських конкурентів, таких як Pirelli Diablo Rosso III, Dunlop SportSmart 2, Bridgestone Battlax S21 Hypersport, Continental ContiSportAttack 3 і RR Metzeler Sportec M7.
Володіючи новою технологією подвійного сполуки, отриманої з своїх останніх гоночних подвигів, Power RS також має нову запатентовану конструкцію каркаса, що забезпечує чудову стабільність прямолінійного, а також підвищення довіри при екстремальних кутах нахилу. Цікаво, що нові з'єднання дозволили Michelin фактично зменшити кількість "м'якого" з'єднання на плечі передньої і задньої шини у порівнянні з попередніми шинами Pilot Power 3.
Наприклад, у той час як Pilot Power 3 має співвідношення 50% / 25% / 25% м'якого і стандартного сполуки складу протектора для передніх і задніх шин, нова Power RS має співвідношення 16% / 68% / 16% м'якого і стандартного з'єднання для переднього протектора, і 23%/54%/23% - склад з'єднання покриття для заднього протектора. І все ж Michelin говорить Power RS на 3,5 секунди швидше на колі, ніж BMW S 1000 RR на іспанській Cartegena і французької Ladoux.
Наприклад, у той час як Pilot Power 3 має співвідношення 50% / 25% / 25% м'якого і стандартного сполуки складу протектора для передніх і задніх шин, нова Power RS має співвідношення 16% / 68% / 16% м'якого і стандартного з'єднання для переднього протектора, і 23%/54%/23% - склад з'єднання покриття для заднього протектора. І все ж Michelin говорить Power RS на 3,5 секунди швидше на колі, ніж BMW S 1000 RR на іспанській Cartegena і французької Ladoux.
В шинах увеличилась производительность, и безусловно "увеличилось" соотношение с морской землей "(количество площади поверхности каучука по сравнению с количеством пустот, создаваемых канавками протектора шины). Power RS будет доступен в 13 различных размеров (четыре передних, девять задних), чтобы охватить широкий диапазон спортбайков. Цены будут объявлены, и шина будет доступна начиная примерно с начала 2017 года.
Передние:
110 / 70ZR-17 54W
110 / 70R-17 54H
120 / 60ZR-17 55 (W)
120 / 70ZR-17 58 (W)
Задние:
140 / 70R-17 66H
150 / 60ZR-17 66 (W)
160 / 60ZR-17 69 (W)
180 / 55ZR-17 73 (W)
180 / 60ZR-17 75 (W)
190 / 50ZR-17 73 (W)
190 / 55ZR-17 75 (W)
200 / 55ZR-17 78 (W)
Характеристики шини | |
Назначение | Мотоциклы/квадроциклы |
Сезонность шин | Летние шины |
Вид шины | Радиальная |
Посадочный диаметр шины | 17" |
Ширина шины | 120 мм |
Высота профиля шины | 70 |
Индекс нагрузки шины | 58 |
Индекс скорости | W |
Состояние | Новое |