Склад
При створенні малюнка протектора цієї шини була застосована технологія комп'ютерного моделювання складу гумової суміші. При цьому були досягнуті видатні показники зчеплення з мокрою дорожньою поверхнею, що стало можливим завдяки додаванню в гумову суміш силіки. Застосування нових полімерних матеріалів і наповнювачів дозволило значно підвищити зносостійкість шини.
Конструкція
Конструкція шини DUNLOP SPORTMAX ROADSMART II — це симбіоз передових технологій та новітніх матеріалів. Вона робить мотоцикл слухняним на будь-якій швидкості. Передня шина має круглий профіль, що дозволяє бічних сил змінюватися максимально плавно при зміні кута нахилу мотоцикла.
Протектор
Створюючи малюнок протектора цієї шини інженери використовували технологію цифрового моделювання аквапланування. В результаті були розроблені канавки, які забезпечують максимально ефективне видалення води з плями контакту. Гострота рульового управління була підвищена за рахунок збільшення жорсткості протектора. У задній шині застосований двокомпонентний протектор.