Facebook Instagram

Моторне масло Motul 8100 X-clean 5W-40 4л

  • Моторне масло Motul 8100 X-clean 5W-40 4л
  • Виробник: Motul
  • Код товару: 854154
  • Наявність: Є в наявності
  • 1 206 грн.
  • 1 085 грн.


100% синтетичне моторне масло для бензинових і дизельних двигунів стандарту ЄВРО IV І V.

Високотехнологічне 100% синтетичне моторне масло спеціально розроблене для бензинових і дизельних двигунів автомобілів останнього покоління, оснащених турбо-наддувом і безпосереднім уприскуванням. Двигунів, які відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V і вимагають використання в них масла стандарту ACEA C3: масла з високою в'язкістю HTHS (понад 3.5 mPa/s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) ― «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами і сажовими фільтрами (DPF). Можливе застосування в бензинових і дизельних двигунах, що потребують моторне масло класу якості за ACEA А3/В4.

Стандарти:
ACEA A3/B4/C3, API SM/CF
Схвалення:
BMW Long Life 04, Ford WSS M2C 917A, MB-Approval 229.51, Porsche A40, VW 502 00 – 505 00-505 01 Renault RN0710 N° RN0710-08-012, Renault RN0700 N° RN0700-08-018
Рекомендації:
KIA, HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,...
 

Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка і фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах сажового фільтра, що в свою чергу призводить до підвищеному витраті палива і зниження потужності двигуна.

Стандарт ACEA C3 вимагає від масел високої стійкості масляної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у вихлопі потужних двигунів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має синтетичну базову основу і знижений вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), що створює дуже стійку масляну плівку в двигуні і забезпечує сумісність з системою очищення вихлопних газів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має високі змащувальні, протизносними властивостями і стійкістю до високих температур, що зменшує угар масла. Масла ACEA C3 дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни масла, які визначаються бортовою системою діагностики.

Багато автовиробників, такі як KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,... рекомендують масла ACEA C3 для своїх автомобілів, особливо оснащених сажовими фільтрами (DPF).

Стандарт BMW LL-04 накладає серйозні обмеження на масло, особливо в системах Valvetronic і системах очищення вихлопних газів. Цей стандарт відповідає вимогам всіх двигунів BMW, випущених після 2004 року, а також двигунів BMW мають попередні допуски LL-98 і LL-01. УВАГА: Для автомобілів BMW даний продукт може використовуватися в бензинових двигунах тільки в країнах Європейського співтовариства, Швейцарії, Норвегії та князівстві Ліхтенштейн. Поза цих країн потрібне використання мастила з допуском BMW LL-01, такий як MOTUL 8100 X-cess. Перед застосуванням необхідно ознайомитися з рекомендаціями BMW.

Стандарт FORD WSS M2C 917A потрібно для FORD Galaxy 1,9 л TDI до 2006р., а також для FORD Ka 1,2 л. Duratec і 1,3 л. Duratorq TDCi з 2008р.

Специфікація MB 229.51 накладає обмеження на вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS)? Щоб забезпечити сумісність з системами доочистки вихлопних газів Mercedes. Специфікація MB 229.51 поширюється на деякі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи, а також всі дизельні двигуни MERCEDES, оснащені або не оснащені сажовими фільтрами (DPF).

Стандарт Porsche A40 вимагає високу стійкість масла до деструкції. Ця специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, за винятком Cayenne V6 і дизельних версії (для цих двигунів, використовуються масла відповідають стандарту Porsche C30, такі як MOTUL X-clean+ 5W-30).

Групою Renault були розроблені стандарти на моторні масла RN0710 і RN0700, що відрізняються підвищеними вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Стандарт Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигунів без наддуву (за винятком Renault Sport) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0700 поширюється також на всі дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовим фільтром), мають потужність менше 100 л. с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік.

Стандарт Renault RN0710 відноситься до всіх бензинових двигунів з турбонаддувом в тому числі Renault Sport і дизельних двигунів без DPF (сажового фільтра) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0710 не поширюється на дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовим фільтром), мають потужність менше 100 л. с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік, що вимагають масел відповідних RN0700. Для двигунів 2,2 DCi з DPF, використовуються тільки масла відповідні RN0710, а не RN0720.

Спецификация VW 502 00 и VW 505 00 требуют превосходных моющее-диспергирующих свойств, высокой стойкости масляной пленки и стойкости к увеличению вязкости в присутствие сажи, чтобы обеспечить совместимость с большинство бензиновых и дизельных двигателей, кроме насосфорсунки VW, где предусмотрено использование MOTUL Specific 505 01 505 00 502 00 5W-40 или MOTUL 8100 X-clean 5W-40. ВНИМАНИЕ: Не используйте MOTUL 8100 X-clean 5W-30 там, где требуются продукты с допуском VW 504 00 или VW 507 00. Используйте MOTUL Specific 504 00 507 00 или MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30. Соответствие требованиям FIAT 9.55535-S2 означает удовлетворение стандартам ACEA C3 в комбинации с классом вязкости SAE 5W-40 для обеспечения надежной смазки всех бензиновых двигателей FIAT, Alfa-Romeo, и LANCIA, произведенных после июля 2007 года.

Рекомендации по применению

Замена производится в соответствии с рекомендациями производителя техники. Не смешивать с маслами, которые не соответствуют норме ACEA C3. Перед применением необходимо ознакомиться с руководством по эксплуатации автомобиля.

Физико-химические свойства

Класс вязкости, SAE J 300: 5W-40
Плотность при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,845 г/см3
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 84,7 мм2
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 14,1 мм2
Вязкость HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741 3.64 мПа.с
Индекс вязкости, ASTM D2270: 172
Температура застывания, ASTM D97: -39°C / -38°F
Температура вспышки, ASTM D92: 234°C / 453°F
Сульфатная зольность, ASTM D874 0,8% массы
Щелочное число, ASTM D2896: 7,9 мг KOH/г

Производитель оставляет за собой право изменять характеристики продуктов с целью повышения качества продукта без специального уведомления.

Класифікації:
API
SN
CF
ACEA
A3
A3/B4
, C3
Допуски:
BMW
BMW LL-04
Suzuki
FIAT
Fiat 9.55535-S2
Ford
WSS-M2C 917A
Hyundai / Kia
Mercedes Benz
MB 229.31
MB 229.51
Nissan
Opel, General Motors
GM Dexos 2
Porsche
А40
Renault
RN0710
RN0700
VAG
VW 502 00
VW 505 00
VW 505 01

Характеристики
Вид масла Синтетическое
Вязкость масла по SAE 5W-40
Объем жидкости 4
Применение по типу Легковые автомобили

Написати відгук

Будьласка авторизуйтесь або зареєструйтеся для перегляду

Теги: спортивне масло, якісне масло, масло матюль, моторне масло Motul X-clean, 5W-40 4л

Ви переглядали

Моторне масло Motul 8100 X-clean 5W-40 4л