Шини Nankang AS-1 165/55 R15 75V
Літня шина Nankang AS1 використовується на легкових автомобілях. Ця шина спеціально розроблена для тих, хто любить міську їзду. Вона відмінно поводиться на дорозі при будь-яких погодних умовах, будь то дощ або сонячний день.
Протектор имеет ассиметричный рисунок, который подходит идеально для городских автомобилей. Из-за большого количества канавок, расположенных на внешних краях, она прекрасно держит дорогу на больших скоростях. Они также способствуют уменьшению расхода топлива (сопротивление трению качения уменьшается на 18%). Шина имеет эффективный водоотвод из пятна контакта за счет применения водоотводящих канавок, расположенных с внутренней части шины и пониженный уровень шума. За счет этого происходит сочетание прекрасных технических характеристик с комфортом движения.
Щоб посилити опору акваплануванню протектор шини Nankang AS-1 має дві широкі прямі канавки. Підвищення безпеки при їзді на мокрому дорожньому покритті досягнуто за рахунок застосування методу забору в центральну канавку води з подальшим відведенням її через спеціальні дренажні канавки дугоподібної форми. Рівномірний застосування тонких гладких ламелей дозволило досягти зниження рівня шуму і зробив їзду більш комфортною. Збільшити периферичну зносостійкість допомогли унікальні прямі канавки протектора розташовані на зовнішніх краях. Застосування технології «два-в-одному» дозволило максимально зменшити рівень шуму.
Протектор має не симетричний малюнок, але при цьому загальна площа плями контакту протектора, розташованого з правого боку, дорівнює площі протектора лівого боку.
— унікальний дизайн канавки протектора розташованої на плечовій зоні запобігає нерівномірний знос шини;
— рівномірне розташування канавок вузьких підвищують маневреність шини;
-дизайн протектора спроектована так, щоб забезпечити зменшити шум і збільшити комфорт при їзді;
— два прямих каналу розташованих по центру протектора збільшують маневреність шини, а дизайн ламелей і канавок підвищую зчеплення з мокрим дорожнім покриттям.
Протектор имеет ассиметричный рисунок, который подходит идеально для городских автомобилей. Из-за большого количества канавок, расположенных на внешних краях, она прекрасно держит дорогу на больших скоростях. Они также способствуют уменьшению расхода топлива (сопротивление трению качения уменьшается на 18%). Шина имеет эффективный водоотвод из пятна контакта за счет применения водоотводящих канавок, расположенных с внутренней части шины и пониженный уровень шума. За счет этого происходит сочетание прекрасных технических характеристик с комфортом движения.
Щоб посилити опору акваплануванню протектор шини Nankang AS-1 має дві широкі прямі канавки. Підвищення безпеки при їзді на мокрому дорожньому покритті досягнуто за рахунок застосування методу забору в центральну канавку води з подальшим відведенням її через спеціальні дренажні канавки дугоподібної форми. Рівномірний застосування тонких гладких ламелей дозволило досягти зниження рівня шуму і зробив їзду більш комфортною. Збільшити периферичну зносостійкість допомогли унікальні прямі канавки протектора розташовані на зовнішніх краях. Застосування технології «два-в-одному» дозволило максимально зменшити рівень шуму.
Протектор має не симетричний малюнок, але при цьому загальна площа плями контакту протектора, розташованого з правого боку, дорівнює площі протектора лівого боку.
Основні особливості шини Nankang AS-1
— унікальний дизайн канавки протектора розташованої на плечовій зоні запобігає нерівномірний знос шини;
— рівномірне розташування канавок вузьких підвищують маневреність шини;
-дизайн протектора спроектована так, щоб забезпечити зменшити шум і збільшити комфорт при їзді;
— два прямих каналу розташованих по центру протектора збільшують маневреність шини, а дизайн ламелей і канавок підвищую зчеплення з мокрим дорожнім покриттям.
Характеристики шини | |
Назначение | Легковые |
Сезонность шин | Летние шины |
Вид шины | Радиальная |
Посадочный диаметр шины | 15" |
Ширина шины | 165 мм |
Высота профиля шины | 55 |
Индекс нагрузки шины | 75 |
Индекс скорости | V |
Состояние | Новое |