MICHELIN 200/55 ZR17 POWER RS R 78W
Нові шини Michelin використовує нове з'єднання і запатентовану конструкцію каркаса для загальної продуктивності, яка, як стверджують виробники, буде на голову вище конкурентів.
Навіть якщо компанія тільки почала свою участь у MotoGP в якості нового виробника спецификованных шин в минулому році, Michelin вже шукає для себе нову вигоду в цих відносинах шляхом введення нового флагманта спортивних шин RS.
Замінюють шини Pilot Power 3 як топ-оф-лінії спортивної гуми, французька компанія створила нові шини Power RS, які в першу чергу призначені для використання на дорогах, а не на треках.
Michelin стверджує, що нові шини легко обійдуть своїх європейських конкурентів, таких як Pirelli Diablo Rosso III, Dunlop SportSmart 2, Bridgestone Battlax S21 Hypersport, Continental ContiSportAttack 3 і RR Metzeler Sportec M7.
Замінюють шини Pilot Power 3 як топ-оф-лінії спортивної гуми, французька компанія створила нові шини Power RS, які в першу чергу призначені для використання на дорогах, а не на треках.
Michelin стверджує, що нові шини легко обійдуть своїх європейських конкурентів, таких як Pirelli Diablo Rosso III, Dunlop SportSmart 2, Bridgestone Battlax S21 Hypersport, Continental ContiSportAttack 3 і RR Metzeler Sportec M7.
Обладая новой технологией двойного соединения, полученной из своих последних гоночных подвигов, Power RS также имеет новую запатентованную конструкцию каркаса, которая обеспечивает превосходную стабильность прямолинейного, а также повышение доверия при экстремальных углах наклона. Интересно, что новые соединения позволили Michelin фактически уменьшить количество "мягкого" соединения на плече передней и задней шины по сравнению с предыдущими шинами Pilot Power 3.
Например, в то время как Pilot Power 3 имеет соотношение 50% / 25% / 25% м'якого і стандартного сполуки складу протектора для передніх і задніх шин, нова Power RS має співвідношення 16% / 68% / 16% м'якого і стандартного з'єднання для переднього протектора, і 23%/54%/23% - склад з'єднання покриття для заднього протектора. І все ж Michelin говорить Power RS на 3,5 секунди швидше на колі, ніж BMW S 1000 RR на іспанській Cartegena і французької Ladoux.
Например, в то время как Pilot Power 3 имеет соотношение 50% / 25% / 25% м'якого і стандартного сполуки складу протектора для передніх і задніх шин, нова Power RS має співвідношення 16% / 68% / 16% м'якого і стандартного з'єднання для переднього протектора, і 23%/54%/23% - склад з'єднання покриття для заднього протектора. І все ж Michelin говорить Power RS на 3,5 секунди швидше на колі, ніж BMW S 1000 RR на іспанській Cartegena і французької Ladoux.
У шинах збільшилася продуктивність, і безумовно "збільшилося" співвідношення з морської землею "(кількість площі поверхні каучуку порівняно з кількістю пустот, створюваних канавками протектора шини). Power RS буде доступний в 13 різних розмірів (чотири передніх, дев'ять задніх), щоб охопити широкий діапазон спортбайків. Ціни будуть оголошені, і шина буде доступна починаючи приблизно з початку 2017 року.
Передні:
110 / 70ZR-17 54W
110 / 70R-17 54H
120 / 60ZR-17 55 (W)
120 / 70ZR-17 58 (W)
Задні:
140 / 70R-17 66H
150 / 60ZR-17 66 (W)
160 / 60ZR-17 69 (W)
180 / 55ZR-17 73 (W)
180 / 60ZR-17 75 (W)
190 / 50ZR-17 73 (W)
190 / 55ZR-17 75 (W)
200 / 55ZR-17 78 (W)
Характеристики шини | |
Назначение | Мотоциклы/квадроциклы |
Сезонность шин | Летние шины |
Вид шины | Радиальная |
Посадочный диаметр шины | 17" |
Ширина шины | 200 мм |
Высота профиля шины | 55 |
Индекс нагрузки шины | 78 |
Индекс скорости | W |
Состояние | Новое |