Моторне масло Motul 8100 Eco-clean 0W-30 1л
Високоефективне на 100% синтетичне моторне масло, що дозволяє економити паливо спеціально розроблено для автомобілів тих виробників, яким потрібен масло, що забезпечує низький рівень тертя, що володіє низьким ступенем в'язкості HTHS ( < 3,5 мПа.з), середнім рівнем SAPS з пониженим вмістом сульфатованих золи (≤0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сірки (≤ 0.3%). Підходить для використання в бензинових і дизельних двигунів останнього покоління, що відповідають нормам викиду вихлопних газів EURO IV V, а також вимагають використання мастильного матеріалу типу «Fuel economy» за стандартом ACEA C2. Масло сумісно з каталітичними конвертерами і дизельними фільтрами частинок (ДФЧ).
Рекомендації TOYOTA, HONDA і SUBARU припускають, що моторне масло буде відповідати стандарту ACEA C2, так і мати в'язкість 0W-30, що гарантувало б максимальну економію палива і довговічність більшості їх бензинових та дизельних двигунів останнього покоління, вироблених після 2006 року. Продукти MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 можна використовувати для цих виробників: TOYOTA 2.0 L і 2.2 L D4D ; HONDA 2.2 L CDTI і i-DTEC ; а також SUBARU 2.0 L D.
Двигуни, що відповідають нормам контролю викидів EURO IV V оснащені чутливими системами переробки вихлопних газів. Дійсно, сірка і фосфор уповільнюють роботу каталітичного конвертера і призводять до неефективної переробки вихлопних газів. Сульфатированная зола забиває ДФЧ і скорочує цикл регенерації; старить масло, збільшує споживання палива і призводить до втрати потужності двигуна.
Стандарт ACEA C2 вимагає від мастильного матеріалу значної економії палива і скорочення викидів потужних двигунів: MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 має синтетичну основу і виділені рівні SAPS. Це створює неймовірно стійку масляну плівку, зменшує тертя в двигуні і сумісний з пристроями подальшої обробки. MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 має відмінні змащувальні властивості, захищає деталі від зносу, стійке до високих температур завдяки чому зменшується споживання масла. Коэффициент вязкости SAE 0W-30 минимизирует масляное гидродинамическое трение, обеспечивая экономию топлива даже когда масло еще холодное. Масло легко попадает в двигатель при запуске, быстрее набирает давление и обороты, а также быстрее достигает рабочей температуры.
Не вредит окружающей среде, это масло способствует уменьшению потребления топлива, и таким образом уменьшает выбросы парниковых газов (CO2).
Рекомендации по применению
Интервал смены масла: в соответствии с рекомендациями производителя и вашим использованием. Не смешивать с маслами, не соответствующими стандарту ACEA C2. Перед использованием обратитесь к руководству по эксплуатации автомобиля.
Физико-химические свойства
Класс вязкости, SAE J 300: | 0W-30 |
Плотность при 20°C (68°F), ASTM D1298: | 0.839 г/см3 |
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: | 49,3 мм2/с |
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: | 9,6 мм2/с |
Вязкость HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: | 2,9 мПа.с |
Индекс вязкости, ASTM D2270: | 183 |
Температура застывания, ASTM D97: | -45°C / -49°F |
Температура вспышки, ASTM D92: | 226°C / 438,8°F |
Сульфатна зольність, ASTM D874: | 0,78% маси |
Лужне число, ASTM D2896: | 7,4 мг KOH/г |
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою підвищення якості продукту без спеціального повідомлення.
Характеристики | |
Вид масла | Синтетическое |
Вязкость масла по SAE | 0W-30 |
Объем жидкости | 1 |
Применение по типу | Легковые автомобили |